Luxusní postele LUXURY SLEEPING

NAPSALI O NÁS


Již od roku 2008 Vám přinášíme kvalitní spánek od renomovaných výrobců těch pravých kontinentálních vysokých postelí. Byli jsme první a jediný multibrand showroom luxusních postelí u nás, a od samého počátku rozšiřujeme povědomí o zdravém spánku a dokonalém odpočinku, který dokáže poskytnout pouze postel vyrobena na zakázku z těch správných přírodních materiálů. Pouze zkušení mistři svého oboru proslulých značek se 100-letou historií Vám vyrobí postel či matraci splňující přesně Vaše individuální potřeby. A my Vám s výběrem díky našim dlouholetým zkušenostem dobře poradíme.

Zde uvádíme několik článků, které mohou být inspirativními i pro Vás.
 

Ivana Guthová - LUXURY BUSINESS

Za jedenáct let existence svého multibrandového showroomu s luxusními postelemi LUXURY SLEEPING změnila kvalitu spánku tisícům lidí. Její motto: „Cesta k úspěchu začíná v posteli“ dokonale vystihuje důvod, proč věnovat výběru postele velkou pozornost. Protože kdo z nás by nechtěl být úspěšný a dopomoci si k tomu něčím tak příjemným?

Předtím, než se Ivana Guthová pustila do vlastního podnikání, pracovala několik let pro globálního lídra v oblasti bedding industry. Odnesla si odtamtud perfektní znalost trhu a taky přesvědčení, že kvalitní spánek je zárukou úspěšného dne.

Pracovat pro světového lídra nějakého oboru bývá pro manažery vysněným vrcholem kariéry. Vás to nenaplňovalo?

Byla jsem dokonce generální ředitelkou jejich českého a slovenského zastoupení. Převzala jsem ho v úplném rozkladu. Za předchozího vedení tam byli zaměstnan- ci zvyklí pracovat jinak, takže jsem musela vyměnit prakticky všechny lidi. Podařilo se mi tu vybudovat zajímavý trh, dosahovali jsme výborných prodejních výsledků. Zaměřovali jsme se ale na takové ty obyčejné pěnové matrace, které se v Čechách po léta vyrábějí díky chemickému průmyslu. A to se mi nelíbilo. Chtěla jsem lidem dopřát něco lepšího. Navštěvovala jsem dceřiné společnosti této korporace různě po světě, a měla tak možnost poznávat i jiné druhy výroby a jiné materiály. A hlavně objevit kouzlo vysokého spaní, tedy kontinentálních postelí.

Tento typ produktů v Česku v té době úplně chyběl?

Když jsme showroom s kontinentálními postelemi před jedenácti lety otevírali, byli jsme na českém trhu takoví prodejci jen dva. Už při práci v oné korporaci jsem si osvojila obrovské množství poznatků o zdra- vém spánku a bylo mi jasné, že i v Česku, kde do té doby byly preferovány pěnové matrace, roštové postele a italský design, existuje velká skupina lidí, pro něž bude nabídka vysokého spaní z přírodních materiálů atraktivní.

 
 

S kolegyněmi často žertujete, že se snažíte každého, kdo přijde k vám do showroomu, dostat do postele.

Když prodáváte postele, jejichž cena začíná někde na pěti průměrných českých platech, je osobní zkušenost zákazníka pro jeho rozhodování nesmírně důležitá. Takže ho vyzveme, aby si postele vyzkoušel, a povídáme si s ním o jeho očekáváních a potřebách. Můj tým je ale natolik zkušený, že umí pomoci klientům s výběrem postele i třeba jen po telefonu. Víme přesně, jak a na co se ptát, aby zákazník neměl žádné zábrany o svých potřebách v této navýsost intimní záležitosti mluvit.

V čem spočívají výhody multibrandového konceptu? Vždyť každá z vámi zastupovaných značek by pravděpodobně sama splnila jakékoli přání zákazníka.

Je to důležité proto, aby se klientovi dostalo srovnání. Každá z našich značek je jiná. Vezměme si Kuperus. To je top značka s holandským královským oceně- ním. U ní máte jistotu, že každá postel je originálem vyrobeným na zakázku pro svého budoucího uživatele. Kdyby vám matrace něčím nevyhovovala, tak ji přeplní, změní její tvrdost. Ještě se nám to ale nestalo. Pouze jednou si zákazník, který byl silnější, navzdory našim doporučením vybral měkčí matraci. Byl s ní spokojený, po pár měsících ale odcestoval do zahraničí a vrátil se ještě o pár kil těžší. Přesvědčili jsme ho k přeplnění na původně doporučovanou tvrdost, která mu bude lépe vyhovovat i za předpokladu, že nabytá kila opět shodí.

 
 

Jaké jsou ostatní značky, které nabízíte?

Firma Pullman je unikátní v tom, že má patentovaný systém takzvaných Inside pocket pružinek. Její mat- race jsou celkově jemnější a měkčí, přesto poskytu- jí tělu dokonalou podporu. Tahle značka ale už má některá omezení, se kterými klienty otevřeně seznamujeme. Například záhlaví postelí lze vybrat pouze z jejich nabídky, která ovšem uspokojí většinu zákazníků. Pokud je pro zákazníky klíčový design, zamilují si tradiční francouzské značky Treca de Paris a Treca Interiors. Tomuto brandu se u nás velice daří, i když je nejdražší z naší nabídky a má delší dodací lhůty.

Do jaké postele večer uléháte vy osobně?

Ráda si v posteli čtu nebo v ní pracuji na notebooku, a tak jsem si vybrala postel s polohováním. Naši dodava- telé jako jediní umí při něm zachovat i parametry pravé kontinentální postele.

V tom je nějaký háček?

Zdaleka ne každý výrobce to umí, lidé se tak mohou snadno nechat napálit. Řada výrobců, jejichž produkty jsou cenově srovnatelné s našimi, ve skutečnosti neumí polohovat pružinový boxspring, tedy tu nejspodnější část kontinentální postele. Nahrazují to pouze tenkými polohovatelnými deskami. To je pak normální roštová polohovací postel.

O kolik prodraží kontinentální postel její technicky perfektně provedené polohování?

O nějakých dvacet až devadesát tisíc korun na lůžko, záleží na rozměru a typu polohování. Nabízíme nejpokrokovější polohování, kdy z postele lze v podstatě vytvořit křeslo.

Jsou už dnes zákazníci lépe srozuměni s pořizovacími náklady, nebo je to pro ně stále překvapivé?

Běžně zažíváme situace, že přijde zákazník, většinou muž, a řekne: „Ježíšmarjá, takových peněz, za to bych měl auto!“ Jenže auto je spotřební zboží, které už při výjezdu ze showroomu ztrácí minimálně dvacet procent hodnoty. Osobně nepokládám peníze za postel za útratu, ale za investici, která se vrací každý den. A čím mladší tuto investici uděláte, tím větší hodnotu to pro vás bude mít. Mladým rodinám proto dáváme i možnost splátkového kalendáře bez navýšení, vážíme si jejich přístupu.

Jedná se o postel na celý život, nebo musíme počítat s její výměnou třeba po patnácti letech?

Záruka je sice dvacet pět let, životnost postele je ale prakticky neomezená. Pokud vysloveně nechcete měnit design, tak boxspring a záhlaví zůstanou a obmění se jen prostřední a vrchní top matrace. Tu doporučujeme měnit po nějakých dvanácti letech, hlavní matraci zhruba po pětadvaceti třiceti letech.

Vše se u vás odehrává v úrovni zakázkové výroby, nebo je možné dopoledne přijít a večer už ulehnout do vybrané postele?

I to lze. V showroomu máme omezený počet postelí v takových univerzálnějších designech a k nim prak- ticky všechny tvrdosti matrací. Najdete tam například i úplně poslední kousek z kolekce Trump Home součas- ného amerického prezidenta Donalda Trumpa. Byla to limitovaná edice špičkových postelí vyráběná v licenci značky Treca. Je to tedy takový sběratelský kousek.

S vašimi zkušenostmi a kontakty, neuvažovala jste o založení vlastní značky a o výrobě tady v Česku?

Ačkoliv nepochybuji o tom, že bych takovou výrobu dokázala zajistit a vést, tuto možnost jsem zamítla. Ctím fakt, že tradice dokonalého řemesla přichází až s léty a zkušenostmi. A tady chybí tradice výroby kon- tinentálních postelí. Nechtěla bych, aby člověk, který si koupí takto hodnotnou postel, spal na něčem, na čem se to řemeslníci vlastně teprve učí. Nejde jen o to, nasklá- dat na sebe ty správné materiály, musí se přesně vědět, v jakém poměru, jaký typ žíně či pružinky použít, je to obrovská alchymie. S mým týmem minimálně dvakrát ročně objíždíme jednotlivé výroby, sami si tam zkouší- me šít matrace, svařovat... a tak, abychom zákazníkům mohli přesně vysvětlit, co výroba obnáší, kolik hodin ruční práce si vyžádá, a proč je tedy hodnota postelí taková, jaká je.

 

Navštivte osobně Multibrand showroom LUXURY SLEEPING, Korunní 108b, Praha 10 – Vinohrady! www.postele-LS.cz , email: info@postele-ls.cz, tel.: +420 773 503 100